Hej!

NU: är jag hemma hos Angelica som jag varit sen vi kom hem från skolan!! Vi sitter och bara chillar. (Har jätte viktiga grejer att prata om så det ska vi göra när jag skrivit klart) Har ganska stora koncentrationssvårigheter så jag måste fokusera på en sak i taget typ haha dåligt av mig.. ! 

Efter skolan så drog vi direkt hem för att hinna med bussen, hade tänkt köpa en penna men vi ville matcha med bussen. Haha så är det fel på tågen så vi missade bussen ÄNDÅ, de var skit nice! ;) sen idag så försov jag mig till halv 9.. haha not fucking good men det gjorde inte så mycket, fick åka själv till skolan det var väl det. Sen så var det jätte kul i skolan idag! Haha och igår var hon hos mig vi åt lassange och grejer. Börjar få bråttom nu.. Ville bara uppdatera lite. Igår köpte jag byxor och en tröja haha visar kanske sen men nu måste jag tagga hej då!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR