Just because you said I couldn't, I WILL. ;)

Hemma nu igen, drog och såg finalerna hos mormor och morfar! Trevligt som fan :) dock vann fel lag enligt mig ;) glömde kanske säga att jag fick en ros utav pappa igår! Han visste att jag varit ledsen och så.. det var så snällt av honom. Ankan sov här igår också vill jag meddela. Känner att jag blivit väldigt dålig på att uppdatera, men jag har inte haft någon större lust. Funderar också på att stänga bloggen. Känns lite weird att folk jag inte ens vet vilka dom är ska få läsa vad jag gör på dagarna och sånt. Varför då liksom? Vad fan är grejen? 

Haha lite åsikter är aldrig fel (?) Nu ska jag skriva ett mail till några underbara personer, sen smsa med en fin kille och sen blir det Wedding crachers!









NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR