Kolla hemsidor

Kom hem för 20 minuter sedan. Har ätit mina underbart goda flingor.. Dom är så gudomligt goda att ni inte får missa dom ;) (K special dark chocolate&strawberry!) Helt sjukt galna!! Jag äter det som godis eftersom jag inte får dricka mjölk, men idag var jag ond mot mig själv och smyg åt det med lite mjök. Endast lite mjölk.. :( !!

Ja idag var det också nice i skolan. Så jävla chill så det inte är sant! Hur skönt som helst! Dock plattade jag ej mitt hår idag. Gjorde inte det igår heller, så det känns absolut inte kul men va fan ibland måste man låta håret vila också ;) Ouf fy fan vad kallt det blev nu! Ska kolla kläder nu osv. Sen ringa Wille eftersom han fyller år och jag inte hinner åka dit.. och farmor om jag hinner. Träning ikväll 18.30, tagga ;)

Ehm har inga bilder från idag eftesom att Ankan har dom men.. what 2 do? :| Bjuder på en ego bild från idag ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR