Sista dagen på mitt lov?

Haha ne inte riktigt kanske. Men idag ska jag till sjukhuset, har träning ikväll och imorn åker jag till Umeå och kör SM. Så det blir väl lite slutet på lovet om man säger så.. Är kanske inte hemma fören efter 12 på natten till måndagen. Men det blir säkert kul! Kommer ge AAAALLT :)

Just nu sitter jag här och tittar ut på det trista vädret medan Ankan solar. Tänkte berätta lite om igår snabbt :) vi drog till stan vid 14.11 och fick ta ersättningsbuss eftersom tågen är knas men ärligt talat är jag riktigt chokad.. haha för det gick hur fort som helst haha förutom att det luktade APA på tunnelbanan usch och fy. Sen gick vi i butiker men det fanns typ inget fint.. ? Fick med mig ett linne hem bara och juste ett par örhängen. Efter ett tag kom Chrille och Ludde in (!) så vi träffade lite människor bara och sen tog vi oss till Sandys men det var stängt SUCK haha så vi gled in på något annat café, det var MYSIGT och sen vet jag inte vi chillade bara och sen drog vi 4 hem till Ludde, haha vi städade lite och hade det KUL som vanligt!!!! Det var verkligen hur underbart som helst :D sen drog vi hem till mig och blev bjudna på tacos mitt i natten, mumsigt värre.

Vi bangar hahaha!


Hahahahaha




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR