Vet ni vad jag hatar?

Jo en sak ni måste kunna skilja är att jag hatar inte folk som vill ha uppmärksamhet. Alltså, jag hatar inte dom som behöver det. För jag förstår att de behöver det, det finns en anledning bakom det. Dom är osäkra i sig själva, dom har brist på självförtroende osv. Ni vet exakt vad jag menar? Där emot så hatar jag och jag menar det att jag hatar och det är NI som behöver denna uppmärksamhet att NI inte kan stå för det. Alltså det är det värsta som finns när man inte vågar erkänna att man har dålig självkänsla, man vill var poppis, passa in och SKIT

Ärligt vadå "jag bryr mig inte om likes" haha joooo du GÖR DET. Jag kan erkänna att förut brydde jag mig om likes mer än vad jag brydde mig om mitt hår typ. Jag la en status och hade inte 5 personer gillat den på en minut så tog jag bort den haha, lite mongo varning kanske :D samma sak med bilder, la upp konstiga bilder.. hoppades på likes haha. Men idag är det inte ALLS samma sak jag bryr mig inte ett fucking skit om mina likes på facebook. Har jag en pb är det för jag gillar något i den, skiter i om någon av mina s.k "vänner" på fb gillar den. Men visst vi alla är olika. Och instagram det tycker jag är sjukt kul även fast jag inte kunnat använda det på 3 månader (?) aa men min åsikt:

När jag börjar använda det igen kanske jag blir en fucking attention hoe (?) man vet aldrig. Men skulle jag nu bli det så skulle jag i alla fall stå för det och jag skulle försöka göra det bästa av situationen. Men kom igen, att inte ens, ens bästa vän kan erkänna att det luktar så är det fan löjligt..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR