En dag värd att minnas <3

Haha som ni märker jag e typ kääär.. därför blir det konstiga inlägg ibland haha!
 
Ville bara berätta lite om dagen. Den har varit skit grym, fucking LOVE 2 this day!! johanna kom och hämta upp mig med bilen och vi åkte till Grödinge GK. Tror den heter så :) jag lärde henne spela golf. Skit tufft! Så vi hade det jätte kul verkligen, många goda skratt hahaha sen så skulle vi upp och putta, men vissa saker var ivägen haha så vi drog oss till ICA och köpte en varsinn glass. Satte oss och åt den på en (Sand) de var mysigt. Sen tog vi bilen till tennisbanan och rockade loss. Inte riktigt.. :( vi sög faktiskt så de blev inte så länge. Vi gick in till sjukhuset och gick på toa och jag tyckte, varför kunde jag inte ha mitt besök då lika bra? haha! :D 
 
Vi tog de i alla fall lugnt, var i Flemingsberg och gjorde inte ett skit helt enkelt. Men de va det som var så jävla härligt. Kärlek till den här dagen. Sen när jag kom hem så skulle jag äta, men jag tog med mig pappa ut och tränade istället i spåret. Jag tog en lång lång runda så jag är skit nöjd även med dagens träning! Älskar att slita ut mig hihi. Sen åt jag middag, såg OS och sånt, såntdär som är underbart. <3
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR