Hemliss

Ligger i sängen redan haha! Agge är här & löjlar sig.. Herregud.. Haha skoja! Men vi har kul, va nyss ute i köket och hämta mina tabletter på ett lite annorlunda sätt haha. Sen så har vi ätit, jag åt stekt ägg och vi kollade basket och boxning! Tidigare idag så gick jag iväg och solade med Victor och Erik i 28 minuter. Fick lite färg ändå tror jag, :D happy girl! Efter det fick jag skjuts till Agge och vi gick hem till mig. Så gjorde vi smoothie, blåbär och hallon! Egen plockade hallon från trädgården till och med :D sen gjorde vi inte så mkt, tog de bara lugnt, snackade och sådära. Sen stack jag iväg på fysträning i två timmar och efter det hämta vi upp Agge igen, så ligger i sängen nu och väntar in morgondagen. Skämta men imorn blir det party :D





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR