Ligger i sängen & ska slva

Ligger i sängen tidigare än alla andra dar vilket är jätte skönt. För jag känner mig verkligen trött! Kan bero på att jag tränat varje dag i nästan en vecka nu? I så fall är det positivt :d tänker som sagt försöka sova.

Har kollar på Barcelona-UTD & de var kul och intressant. Dock var matchen inte alla bra :( men de är skälva grejen. Sen att Pique spelade lite gjorde mitt humör på topp. I alla fall. Resten av kvällen har jag spenderat framför datorn och skaffat mig en ny Facebook faktiskt. Så himla skönt med det. Trodde inte jag skulle klara av det men de var bara kul. Så jag ska börja använda den om 1-2 veckor, lite saker som behöver fixas innan sen så är det klart :d

Varför jag vill göra en ny & radera min gamla är ett enkelt svar. Jag vill inte ha obekanta "vänner" på Facebook. Det är obehagligt att de ska få ta del utav mitt "liv" och mina saker. Enklast bara ifall man har vänner och bekanta. Förut ville man ha mke vänner osv, men jag ser ingen vinst på det. Jag kommer må så mke bättre av det här! :)

BTW :( hela kroppen knäcker va fan.. Nog min träning <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR