Saker som är minus i mina ögon.

Tkr faktiskt att ibland får man hata och de tänker jag göra nu. Vill ta upp vissa saker som jag hatar/stör mig på.

Numero uno. Vänner/ folk som inte tar undan efter sig eller städar upp efter sig. Hur fan kan man ha mage att inte plocka upp efter sig? för i helvete när det är en själv som skräpar ner. Ok ifall det är hemma hos än själv, de bryr jag mig inte om för där är det en själv som styr. Men till exempel ifall jag får hit någon hem till mig, klart som fan den städar upp efter sig eller i alla fall hjälper till. Jag mena ifall någon testar kläder hos mig, va fan lägg tbk det på den plats du tog det. Blir så jävla sur på folk som bara slarvar som kanske lägger de i soffan.. ifall man äter frukost tsm så är det ohyffsat att bara låta det va, men helt ärligt lite vett i huvudet snälla? Blir iaf skit arg. Sen är det en annan sak om kompisen/personen brukar ta undan efter sig. Klart som fan att man säger "sitt ner istället, jag tar det här" haha en sak att tänka på människor. Visa lite hyffs för i helvete

2. Vänner, speciellt från barndomen eller dom där "såkallade vännerna" eller ja, va fan i pricip alla. Som tycker man bara duger när det handlar om party och hink. Blir så jävla fucking irriterad på folk som inte kan umgås utan den där jävla alkoholen, va fan är erat problem? Så typiskt alkolister och dom barnen som blev glömda. Helt seriöst det är inte ett shit coolt ifall du är full eller bakis, helvete va irriterande. Okej man kan ha kul, supa och såntdär för att ha kul och allt, håller med. Men om det är de som vänskapen ska gå ut på så fuck you, dra åt helvete långt från mig :)

3. Rövslickare. Dom som slickar ens röv när de går bra för en men är flera mil bort från än när man egentligen behöver dom. Jag blir tokig på er, va fan gjorde ni när ni va små? fick ni ingen kärlek av era föräldrar eller nära & kära? haha ååååååååå

4. Killar som verkligen inte kan bete sig, COME ON. Jag hatar killar som får alldeles för mkt luft och som sviker tjejen. Säger samma sak om alla tjejer. Läs en bok om kärlek eller något va fan ni kan ingenting.

Ända bilden jag hitta med fuck you fingret just nu haha orka inte leta:(





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR