Shoppat!

Hejsan på er. As länge sen känns de som men jag orkar inte bry mig. Funderar på att radera allt i min blogg men de är ju därför jag bloggar att jag vill ha kvar allt men liksom de känns verkligen som jag ändrat mig. Personen jag "va" i början av bloggen är jag inte alls idag. Haha jätte konstigt att jag kan känna så men lite så känns det ändå. Ska bara berätta lite fort för ska strax äta och är as hungrig så jag missar inte en sekund av dagens middag haha. Idag gick jag upp 8 och tog prover för jag ska till sjukhuset nästa vecka, och sen så åkta vi iväg jag mamma & pappa till Sickla och handla lite behövliga saker. Som finns på bild här nere! =) ska visa mina saker jag köopte i Danmark också, har glömt. Ikväll ska jag iaf iväg på bio. och igår va jag på träning, jävlar va de va härligt :D sen så chillpillade jag lite med Johanna och efter det drog jag till ett ställe som är hemlis för er. I Stuvsta i alla fall hos Philip (?) lite "fest" va det där. Bilder kommeeeeer!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR