Ska sova!

Sista dagen på sommarlovet har gått, de ända som kommer bli jobbigt är att stiga upp så jävla tidigt.. Fuck de. Men imorn börjar jag som sagt ganska sent, kl 1 så de är ju okej. Men vill ändå försöka komma i säng tidigt idag:)

Tänkte att jag skulle berätta lite va jag gjorde igår. De var ju voice. Så jag are sovit hos Agge! Eller liksom på fredagen så gick jsg ju upp as tidigt för att spela golf med morfar, vi hade det verkligen jätte mysigt!! Åh vad kul vi hade hihi. Det var bra väder och allt var underbart. Men var så himla trött så när jag kom hem somnade jag och frös som ett as. När jag vaknade så åskade det & öste ner regn haha! Så senare på kvällen sov jag hos Agge och jag sov verkligen bra den kvällen. Länge och djupt! :) sen så åt vi god lunch och gjorde lax, hann cykla till centrum också och så. Sen fick vi skjuts till mig och mormor och morfar va hos oss då blev jag glad. Sen drog vi till voice! Hade så jävla förbannat kul även fast de blev drama.. Haha!! Umgicks med as härliga människor oc bara hade de förjävla bra!!!!!! Sen va vi hos en kompis efteråt i Tullinge och sen drog vi till mig, somna halv 5 tror jag. Sen idag hade jag match med damerna, gick ganska bra :) kul va det iaf. Sen så drog vi upp och sprang efter matchen, haha över hype? Sen värsta mysiga middagen med lax och sen te i soffan hihihiuiui nu ska ja sova. Dåligt inlägg men ingen bryr sig. Kramisar

#Iwantyousodamnfuckingmuch





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR