Julen är här.. 😊

God Jul!

Jäklar så härligt med julafton. Kan fortfarande inte förstå att det är sant. Det är Jul!!!! Hehe vad trevligt. Jag älskar julen på så många olika sätt. Närheten & gemenskapen, all kärlek och alla människor som blir så glada. Det sprids positiv energi och allt känns så himla mysigt.

Idag har vi bara tagit det lugnt.. Eller ja jag. Angelica gick runt två & jag gjorde ett par brända pepparkakor framför uppesittarkväll och lotter haha! Så slog jag in paket, myste med Lemmy och ja, allt det där lilla extra. Sedan klädde vi granen, Gud så fin den är nu där den står! Juste, gjorde köttbullar med pappa också och lite små saker hihi.

Imorgon tänkte jag starta dagen med en julafton frukost, efter det blir det nog ett långt och härligt bad.. Sen är det bara att fixa sig, BAKA och invänta nära och kära. Älskade jul! Låt detta bli den bästa julen, för alla. :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR