Stop talking start doing

God kväll! Haha lol för mig.

Kärlek till denna dag må jag säga. Klev upp & åt en god frukost. Gick ut & tränade stenhårt! Sprang i denna kyla.. Kan ni tänka er? Drog upp till spåret & sprang och körde intervaller. Sedan åt jag lunch & hann fylla i lite banksaker samt rekrireringsmyndigheten sak, satans vilket långt ord!! Haha! Sedan åkte jag till M&M hade det så himla mysigt, såg lite fotboll, bara slappade och åt god mat! :) Sen drog jag så ja va i hallen klockan 18 och där hade jag ett möte.. Lurar åt bra grejer nu framåt, me like me gusta. Sedan så tränade jag i gymmet, sen gjorde vi snabbhet, tränade och sen drog jag hem åt, o tränade ytterligare!! Nöjd tjej säger godnatt. Imorn blir det eskiltuna





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR