Uppe med tuppen!

God morgon! :) 
 

Vaknade vid 9 haha och somnade vid 12! Välbehövlig sömn kan jag gott säga. Jag som skulle dragit ut igår kunde inte hänga med eftersom jag är så sjuk som jag är. Jävla skit =( Men hade släkten hemma och det var jätte mysigt i alla fall. Fick massa paket hihi! Och massa pengar.. typ för mycket ;) Igår drog jag ner och solade i alla fall och tänkte typ göra det igen, väl behövligt! Men ska försöka få med mig lite sällskap idag, annars får det bli med egna ben....
 
Nu tänkte jag fixa mig i alla fall! För jag ska iväg till Stuvsta och se JVM och sedan blir det bio med ett litet gäng. Så måste jag packa också, eftersom vi drar till Storvreta redan imorgon. Hehe fan va kul!!!!! <3
 
Snodde dom från min Instagram så därför är dom så små. 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR