Don't look back, keep on walking

Men hejsan ni kanske förstått att jag är glad? Jag är så jävla glad just nu, jag har på mig mina skor! Asså äntligen, det är REN kärlek, det är ÄKTA kärlek. Det känns så jävla bra just nu, asså jag är KÄR i mina skor. Det är som man behöver röka, ni vet det känns som alla leder i kroppen är svaga. Åh tackar Gud jag är så glad!

Hoho som ni förstått så köpte jag mina fucking älskade bästa skor efter skolan så nu är jag happy! Så det var vad vi gjorde efter skolan, gick till Gallerian för att lämna in min iPod men dom var ju seriöst dumma i huvudet dom vi snackade med så fy fan för dom haha, jag tror att min iPod är död nu.. Fast måste snacka med mamma och pappa lite först, hinner inte göra det nu för jag ska sticka iväg på träning! 
Det snöade som fan imorse men som tur var så kändes det som VÅR när vi hade slutat, så jävla skön känsla, jag vill ha vår nu så jag kan börja använda mina skor :D haha överdriven glädje kanske.. ?

Träffade Felix en snabbis i stan också, han hade för mycket att säga så vi ska ses strax igen på en fika hoppas jag. Sen så glömde jag berätta att jag halkade direkt utanför Ankans dörr igår herregud vad halt det är! :(

Hello baby 

Hej jag dör

Haha lol

Hej sötis, vad händer ikväll? :)

Hej sötis, vad händer ikväll? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR