God morgon på er

Jag är redan vaken och klar! Jag vet jag är sjuk, men idag vaknade jag faktiskt bara 10 i 7. Tänk att jag hunnit sminka mig och platta håret redan? Måste vara sjukt stolt egentligen ;) sitter och väntar på frukost, pappa gör alltid frukosten på vardagar åt mig, så det är kanske 10 minuter kvar till de. 

Mina byxor hänger på tork så kan inte byta om heller :( perfekt läge för att uppdatera haha!
Tänkte sova tiiiidigt idag efter träningen, för har tidig träning. Undrar hur det går med det haha, hoppas eran morgon blir lika bra som min för att vakna till *** blir man alltid lika glad.

Kommer ha skinnjacka idag igen, fuck de här vädret -10 men bryr mig inte.
Pussar



Profilbild 
→ Bakgrundbild på mobilen
→ Bakgrundsbild på datorn
→ I mitt huvud





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR