Hemma nu!

Hejsan svejsan, skit dålig update. Men det är ju min not blogweek haha! Så jag behöver inte be om ursäkt ;) idag hade jag en HELDAG med bara innebandy, med stadslaget. Det var ganska nice, skönt att röra på sig lite, hade i och för sig gymmat ändå men det var på annat sätt. Efter det drog jag till mormor och morfar, tog ett bad där och hade det jätte mysigt med mat och grejjer. Och nu sitter jag här hemma, har pratat med Angelique nyss i telefonen och hunnit städa mitt rum - skönt.

Ska ladda ner musik nu för jag skrev på Facebook om någon hade en iPod och låna ut. OCH SÅ SNÄLL SOM HAN ÄR min brors kompis, Erik kommer in i rummet med en iPod till mig. Haha vet inte hur jag ska tacka honom! Så jag ska fixa musiken till den och bara chilla ikväll, kolla dansvideos och stumma osv.

Johanna lite trött :)

I väntan på skjuts till m&m

De var finare än här på bilden :/

Skit ful vet men bjuder haha




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR