Home alone!

Fan! Fick nyss reda på att jag inte hade någon träning idag, kunde dragit till gymmet om jag såg det tidigare eller så kunde Ank dragit hit istället för att dra hem. Fan för det här! :( men kommer göra en ny design ikväll istället för vill verkligen ha en ny. Behövs om man säger så....

Idag plattade jag fan inte håret, bara luggen och 1 dcm in. Ganska skönt nu i efter hand men klarar fan inte av att inte platta. Mitt hår blir så jävla stort, kommer inte duscha håret ikväll så då ska jag försöka få det någolunda rakt om inte göra flätor i det. Anyway haha så träffade jag min kusse idag, han kom förbi skolan det var super trevligt, vi skrattar alltid så mycket, allt blir humor och de gillar jag haha. Sen så svängde vi förbi Adidas affären och jag köpte 2 saker. Skulle egentligen till Nikestore men den är tydligen gone gone gone gone, så måste åka till Heron City så snabbt som möjligt och köpa mina skor!!!!

Jacka & byxor. Me like <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR