Jag, älskade dig? - Haha nej.

Asså jag skäms över den tiden med dig. Jag vill ha det ogjort. Vissa vet säkerligen vem jag syftar på och under vilken tid. Det var onödig tid under mitt liv, det var en tid med dig som jag SLÖSADE bort. Jag förstår inte vad jag tänkte med. Hur kunde jag tro på oss? Var det så jag ville ha det? - Nej. Tittar jag tillbaka så fuck no. Det är inte vad jag kallar kärlek, jag kallar det falskt och äckligt. Du & jag var inte gjorda för varandra. Vad såg jag i dig? Hur fan kunde jag? Asså ärligt talat, du är nog den fulaste människan jag stött på i mitt liv. För just nu kommer jag inte på någon värre i alla fall.

Det ända du ville ha var uppmärksamhet, beröm, bekräftelse och du ville känna dig trygg. Det fick du allt göra när du "hade" mig. Omg jag vill inte tänka mer, men måste få skriva av mig. Jag gav dig för mycket luft, och jag är GLAD över det på ett sätt. För jag har lärt mig vad man ska göra och inte göra. Fast i och för sig, hur kan jag ha lärt mig? När du är en idoit och du var det från hela början. Jag sa saker till dig, för jag tyckte om dig då och det var allmänt snack hit och dit som normala jävla människor. Men haha, du trodde du var kung eller något du spelade kung i alla fall. Du om någon, har inte rätt till det. Bara för att jag gav dig komplemanger betyder ju inte det att det gäller hela tiden. Tror du inte att jag tröttnade på dig eller? Omg.

Så som du betedde dig, och varje gång man sa åt sig så stötte du ifrån. Oförskämda fitta :) Jag vill radera detta ur mitt liv. Du var inte värd mig någonstans. Jag hatar dig faktiskt. Så jävla onödig. Och en sak, jag kände ingenting för dig. Det var bara lite kul för mig att driva, och sen att det tog slut av en viss anledning. Det var tillfälligt av mig att tackla det som jag gjorde, för jag vet vad som är rätt och fel. Jag var tvungen att visa dig och folket att jag var "ledsen" för att inte synas som en idiot. Haha med andra ord, tack för jag fick chansen att träffa någon mycket bättre än dig. Idag så garvar jag åt dig, jävla fjant du är, lycka till i livet gubben, its sucks to be you, jag förstår de!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR