Övningskört igen

Snart har jag gjort 200 inlägg, fan vad kul! haha. Har nyss övningskört med pappa, han är ledig idag så vi passade på. Vi skulle egentligen åkt kryssning men det blev inte så av vissa anledningar.. :(!

Gud vad fint väder det är ute idag. Solen skiner och det är varmt i luften. Så vi tänkte gräva lite på tomten jag och pappa, och sen så tänkte vi faktiskt grilla ikväll!! Haha coolt att grilla när det är februari (!) har lärt mig stava till det nu också.. :) är helt trött i huvudet eftersom det var en hemsk natt så när jag är ute i luften borde jag piggna till lite också. Ska ta bort sminket och sola tänkte jag, hoho och ikväll blir det Sverige-Kroatien hemma hos mormor och morfar efter att vi grillat här med dom. Lovely för min del. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR