Patetiskt eller patetiskt? :)

Hello people! Kom precis hem. Lyssna på något jävligt patetiskt:

Jag får alltid skjuts, var jag än ska, var jag än är. Det tar 15 minuter för mig att gå till stationen men jag får ändå skjuts. Till och från tåget varje dag när jag ska till skolan osv. I alla fall så skulle jag hem idag. Då ringer jag så klart om skjuts, är i Centralen och då säger mamma att dom håller på att planera byggarbete osv så jag skulle kanske få gå hem. Men jag hade en plan, att säga till när jag är i Flempan och sedan säga "Jag går.." Lite dystert, haha visste att mamma skulle svara "Nej då! Du får skjuts ändå gumman" haha och jag säger "Ne jag går.." Haha så börjar jag gå och halvvägs så kommer mamma ändå med bilen. Så jävla skönt! Thank you! :)
Nu till något annat. Fan vad jag saknar mina naglar!!!! [Nu ska jag måla emosvart].







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR