Spikade planer

Det här är alltså bloggens planer, för visst kan en blogg också ha planer? Hahaha min blogg kan i alla fall ha det. Eftersom jag har varit sämst på att uppdatera osv. Har inte fått insperation så har jag valt att EN vecka ska jag lägga ner mycket tid på bloggen, och andra veckan inte så mycket tid. Jag bloggar visst för min egen skull även fast jag har läsare (?) men jag vill inte heller ha inlägg där det bara står vad jag gör om dagarna. För mina dagar ser så annorlunda ut beroende på vilken dag det är. Ena dagen jätte bra humör, andra dagen säsmt humör osv, nästa dag mycket att göra, nästa dag ingenting att göra. Osv. Precis som alla andras dagar kom jag på nu ;) 

I alla fall såhär tänker jag göra. Och skiter i vad någon tycker. Den här veckan är "mindre tid" så alltså nästa vecka blir det "mer tid" fan vad jag är smart ibland! Det blir 5 stjärnor till mig. 

 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR