Trött på min design!!

Ska göra något åt saken i typ helgen kanske, eller nästa vecka. Fått nog av den här gratisdesignen från blogg.se. Sen har jag fått nog av att bara vara hemma alla fredagar. Men det går inte att göra så mycket åt saken. Har haft stadslagsträning för er som inte fattar, varannan vecka sen träning varannan tidig. Ska försöka göra något varje tidig träning, eller lördagen där på så jag blir lite social igen. Känner mig rätt instängd haha not good!! :(

Har haft en ASBRA dag i alla fall. Jag bara tog det lugnt, skickade in 2 inlämningar som jag gjorde färdigt och sen kom Angeliqué hit och gjorde mig sällskap. Vi dansade och provade massa kläder och hade det skojjj som vanligt. Sen kom mamma hem och då åkte vi till träningen. Sen när jag kom hem gjorde jag styrka. Men det funkar på en fredag med, det är ändå så jävla kallt ute, vad ska jag ut och göra? :)


Bjuder hahahahha!!!! (humor)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR