Vann allting!

Aja jag får väl ta och skriva då, trots mitt humör. Tänker inte berätta här varför jag är arg som jag är. Det kan ju ge mig grova konsekvenser. I alla fall jag ska försöka tänka positivt, (omöjligt). Måste bara få berätta att vi vann finalen igår! Så nu är vi vidare till innebandyfesten i Varberg!!!! Som sämst 4e bäst i Sverige! Vi vann semifinalen igår och sedan finalen. Det var underbart! Vad som hände för mig på kvällen där efter behöver ni inte få veta.....

Fivk VG+ på mitt Mprov fick jag reda på igår också, så de va bara postivia grejjer. Nästan.


Brukar aldrig använda den här meningen, men fml today.
Tänker inte berätta här varför jag är arg som jag är. Det kan ju ge mig grova konsekvenser. I alla fall jag ska försöka tänka positivt, (omöjligt). Måste bara få berätta att vi vann finalen igår! Så nu är vi vidare till innebandyfesten i Varberg!!!!
Vi vann semifinalen igår och sedan finalen. Det var underbart! Vad som hände för mig på kvällen där efter behöver ni inte få veta..
Fivk VG+ på mitt Mprov fick jag reda på igår också, så de va bara postivia grejjer. Nästan.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR