Vill du ha GRATIS LIVE BIG BROTHER?

Kul kul att sitta här och inte ens kunna sitta. Vad fan ska jag ta mig till? har så jävla ont :(
I alla fall, bjuder er på en kod om ni vill ha! Gratis LIVE Big Brother! Bara att fråga mig.


Klicka på bilden för att komma till min facebook eller så klickar du här.

Tarah

jag har lagt till dej som vän på fb, och jag ville ba veta den där big brother koden! (gratis) :D

acceptera förfrågan så tar vi de på fb, eller på min blogg :D

Puss :*

Tarah

jag har lagt till dej som vän på fb, och jag ville ba veta den där big brother koden! (gratis) :D

acceptera förfrågan så tar vi de på fb, eller på min blogg :D

Puss :*

Johanna

vad är koden?=)

louise

Jag vill ha kod :)

pelle,

Jag skulle vilja ha en kod :) tackar .D

Carro

Va? är det sant, kan man få koden gratis? :) :)

elin

kan man få koden?:)

Gurra

Det funkar inte ! antingen får man titta live via en annan sida eller så får man betala :( Gratis acc finns ej

shalle

kan du svara? :)=

jennifer

åh ge mej :)

Jesper

Hej, om du skulle vilja ge mig koden så kan jag slicka din vagina hur länge du vill! :)

jag skulle jätte gärna vilja ha bigbrother live! vore hur gulligt som helst!

anders

GRATIS BIG BROTHER 24/7 http://www.youtube.com/watch?v=VXM1NTqP8Pg&feature=youtu.be

anders

gratishttp://www.youtube.com/watch?v=VXM1NTqP8Pg&feature=plcp&context=C415991bVDvjVQa1PpcFMbAUNQ31LWzvnXh0oPWTb7qW2ADOk6gug%3D big brother !! funkar 100 %




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR