Wake up!

Visst sa jag att jag skulle vara bra på att blogga en vecka, och den andra inte. Så aa jag tycker jag startar dagen bra med ett inlägg. Tidsinställt hiohoh.

Antar att jag fixat mig färdigt nu. Och som jag känner så har jag fet beslutsångest, herrrregud jag orkar inte med snön längre.
→ Jag vill gå i skinnjacka utan att ha massa lager med tröjor under.
→Vill ha vita skor och slippa tänka på att lyfta på fötterna extra noggrant bara för att undvika slask och smuts.

Jävla skit årstid det har blivit. Jag älskar snö, men inte när det är för mycket. Som nu, exakt nu, bara för mycket. Snälla smält fucking iväg :( Dessutom ska jag försöka att inte platta håret den här veckan så mycket. Vi får se hur det går, jag känner mig så jävla ofixad om jag inte plattar mitt hår. Jag som har tusen lockat i vanliga fall, det är så stor skillnad om man plattar det. Önskar att det inte slet på håret, fan. Inte för att mitt hår har dålig kvalité eller så, det är tvärt om. Vill ändå göra mitt bästa för att inte slita för mycket. 

↑↑↑↑ Mitt hår 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR