Godmorgon!

Lite segt att börja vid 09.00 när man lika bra kunde skita i, eftersom jag har praktik i skolan hahaha så har bestämt mig för att börja 11 varje dag istället. Vad ska jag göra här klockan 9 egentligen? Så det blir la sovmorgon för min del ;) Inget plugg, inte ett skit och göra, så det är skönt. Då har man tid och tänka på annat, så det är skönt. Driver, visst är det skönt men har kort ordföråd såhär på morgonen.


Och en sak jag stör mig på GROVT. Sorry om jag klagar, men HELT SERIÖST. DET ÄR INTE KÖ till bussen. Står det 15 pers och väntar på bussen så står dom i ett jävla led. Får psykos när jag ser surkärringar som langar bitchblicken när man går lite före, vad fan jag visar er respekt inte så att jag slår mig fram. SKIT STÖRANDE.


evi

Godmorgon :D du8 blev dagens blogg hos mig ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR