Mitt första inlägg

Äntligen har jag skaffat mig en blogg. Har haft tusentals men inte gått så bra för jag har haft så jävla fula designer. Men den här bloggen tror jag på.. hahaha! Tänkte berätta om gårdagen och sen göra någon lista så jag kommer igång, hej så länge :)

Igår så träffade jag mina favoriter. Jag har sovit hos Angeliqué i 3 dagar i rad så vaknade upp hos henne, sen så började vi dagen med att göra kladdkaka som var till Chrille. Så vi tog bussen upp runt 4 och bjöd honom på frukost haha, standard. Ludde kom lite senare och vi bara chillade, skrapade lite minnen och sånt, man behöver inte göra något speciellt med dom älskade killarna för vad man än gör så är det kul! :) Efter ett tag kom Johan då gick vi ner till centrum, sen så hela kvällen chillade jag bara. Idag har jag övningskört och tagit ett långbad. Riktigt jävla skönt. Mår fortfarande skit dåligt men man ska inte klaga för mycket, ikväll är det ju Sverige match. Eller vadå ikväll? i natt menade jag, ska nog titta på den och stötta laget haha, nu blir det middag.





Sen bilden från Chrilles instagram liten darre

Anonym

Fin blogg :))




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR