Praktikdag 2

Sitter och dunkar muuusik. Kom hem för ungefär 1 timme sedan. Var en ganska jobbig dag idag.. Seriöst vet inte vad jag höll på med. Vi åkte runt hela Stockholm :( Vi åkte runt till lite gymnasium och satte upp afficherna och delade ut lite flayers. Sen åt vi donken till lunch - not good at all. Så jag är HELT SLUT igen. Men något som lyser upp min dag är att alla båtar ligger nere vid Värtahamnen och Frihamnen, mitt intresse för båtar är alltså ganska så stort hehehe. HAHA jag ORKAR INTE! Jag ramlade mitt på plattan idag, verkligen halkade haha så JÄVLA KUL! Sen så var det ett peddo som gick runt och filmade oss så vi sa till polisen så dom satte dit honom. Kändes bra as hell måste jag säga. Äckliga pedofiler!

Ibland känner jag verkligen en tpl känsla, men försöker istället tänka positivt, måste börja göra det i längden. För vad har jag och deppa över? Ingenting! :D
Här är vad jag köpte igår. En kort skinnjacka (LOOVE IT) Sedan ett par jeans, som nog alla känner igen.




Mitt OPLATTADE, ORÖRDA hår! Går såhär nu veckan ut. Värt det.. Men jag lider haha




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR