Tips 2

Innan jag går och sover och tar min medicin så vill jag tipsa er brudar om KILLARNAS rakgel. Så mycket bättre än vårat! Spelar nog ingen roll vilket av killarnas ni köper, så jävla stor skillnad så man inte tror att de är sant. En gång testat, & ni är fast forever. Det är underbart, testa det era fina tjejjer!

sv : en canon eos 600D, håller på o lära mig den just nu ^^

Sandra

Sv: tack, desamma! :D

Allt bra idag?

marina

sv. tack :)

Snygg blogg! Allt bra idag?

Ställ gärna en liten fråga till mig, svarar senare ikväll! http://moahsvantemark.blogg.se/2012/january/-.html

Kram!

Ursäkta för sent svar men har legat i sängs i 2 dagar :/ men hoppas du har haft en bra helg !



sv:

hähä jo det säger många o.o

Daisy

Hej sötnos! Dagens blogg vinnarna är uppe. Kika in i min blogg och kolla är det du som vann om det inte är det. Var med i dagens blogg tävlingen som kommer uppe på bloggen i kväll!



Ha en bra dag!

Kram/daisy

Linn

Sv; Tack snälla du :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR