Just sayin

Gjorde ett collage av mina profilbilder typ hahaha.

HAR EN STOOOOOOOR ÅSIKT!
Folk kanske säger att jag inte ser ut att vara född 1994! SÄG DET ERA FUCKING NOLLOR!!!!! MEDAN JAG ÄR 17 BAST OCH SER UT SOM 15 STÅR JAG FÖR DE, FÖR ATT SOM DU, SE UT SOM 24 NÄR DU ÄR 17, ELLER SE UT SOM 19 NÄR DU ÄR 15 ÄR INTE VÄRT DE NÅNSTANS. NÄR JAG ÄR 40 KOMMER JAG FORTFARANDE SE UT SOM 25-30 ERA JÄVLAR HÅLL KÄFTEN!! JAG ÄR BÄST!
HAR EN STOOOOOOOR ÅSIKT! 

Pratade med mina föräldrar och så sa jag "Jag kommer aldrig i hela mitt liv att se ut som 18 år när jag fyller det" Och det är faktiskt sant. 

MEDAN JAG ÄR 17 BAST OCH SER UT SOM 15 STÅR JAG FÖR DE, FÖR ATT SOM DU, SE UT SOM 24 NÄR DU ÄR 17, ELLER SE UT SOM 19 NÄR DU ÄR 15 ÄR INTE VÄRT DE NÅNSTANS. NÄR JAG ÄR 40 KOMMER JAG FORTFARANDE SE UT SOM 25-30 ERA JÄVLAR HÅLL KÄFTEN!! (Nej, håll inte käften! Säg att jag ser ut som 14 :D jag blir bara glad av att höra det!)

Det är så sant så sant så sant. Det är bara att klaga! Du kommer inte se yngre ut för det din fula gris. Okej, det här riktas verkligen inte till någon speciell bara för att jag säger "du" Men tänk er för innan ni öppnar eran käft, för hur du kommer se ut i framtiden är bara att vänta och se. Jag är glad att jag har mina gener som jag har. Och om ni är som jag?! Ja var GLADA över det. Se det som en komplemang om någon säger att du ser 2 år yngre ut än vad du egentligen är. Det är DU som kommer tjäna på det, så fuck off ni som ser äldre och TROR att ni ser bättre ut utan smink och grejjer. Pass!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR