Äter middag ikväll Luuuuna och party!!!!!=)

Det har varit gles uppdatering tyvärr haha vem bryr sig egentligen? Ska berätta lite om vad vi gjort och så för att jag själv ska ihåg somsagt!! =) 

Idag var vi på WW. Det vill säga Water World! Gick upp runt halv 9 och tog taxi kl 10. Fyfan vad kul det var där. Liksom när man åker utanför så ser det skit tråkigt ut.. Inte alls lockande så tidigare år har jag inte viljat åka dit. Liksom Agge har varit där mååånga gånger så dom tog dit mig så jag blev helt choklad. Det var verkligen över mina förväntningar och det var skit skoj! Fanns galna snygga killar där också hihi. Då blir humöret på top, de lovar jag. =)

Igår så såg vi finalen så klart! Så jävla kul att titta på, uteservering och sånt men ärligt talat så var jag och Agge as trötta haha så i andra halvlek gick vi hem, eller ja vi sprang hem haha vi kände oss tjocka. Kollade klart matchen och sen så somna vi direkt. Lite tråkiga och så och osminkade, oplattat hår men fan va SKÖÖÖÖNT! Den dagen solade vi på stranden och i havet med madrass.

Dagen innan det.. Haha skooooja. Vi har liksom chillat har haft as kul. Vi har träffat så många nya snygga och fula =) hahah. Varit på Luna varje dag och träffat SBB såklart. Har ingen hemlängtan. Matat kattisen ja. Jaaaa!! Men i alla fall har en HEL vecka kvar här i Agia Napa och ska pressa som bara den, fan jag skiter i min medicin. 

Och ikväll blir det middag och UTGÅNG bland festerna & Luna. KRAM


Kan ej lägga upp bilder eftersom blogg fitt appen inte fungerar. Peace




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR