Hemma & irriterad

Åh, ligger i badet nu efter en mysig frukost ute på altanen med mamma. I det mysiga vädret, nej! I det gråa kalla äckliga vädret, ja! Saken är den, varför jag är irriterad är att blogg-appen inte har fungerat på jätte länge. Inte ens innan jag åkte till Agia. Så försökte logga in där borta men det gick aldrig. Så jag installerade om den och testade på nytt. Men den funka inte då heller, och jag ville verkligen köra en uppdatering där ifrån på heltid. Varenda steg jag tog ville jag visa i min blogg. Inte riktigt så överdrivet, men nästan.. Och jag ville tsm med text lägga in bilder. FÖR ATT jag inte skrev dagbok. För jag inte hitta någon fin. Ja därför är jag irriterad för att den funkar NU när jag är hemma och inte där borta. Ok om den inte fungerade bara där borta, men hemma och under en längre tid. Nää fyfan!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR