Med en ny dator!!

Ny och ny. Nästan ny i alla fall haha! Sitter med familjens tredje bärbara dator. Hade helt glömt bort den, familjen också tyligen. Hittade den stående i garaget haha. Kul att hitta efter något år och se alla bilder och sånt som man nästan hade glömt. Haha! Jag kommer i alla fall att döpa den till Carolines. Haha för ingen använder ju den och ibland pallar man inte med sin egen dator, i alla fall inte jag.
 
Fast min iPhone hittar inte mina bilder från sladden förstår inte varför.. =( då blev allt tråkigt! Fan.. I alla fall, jag sitter och pratar med Roca om lite saker. Seriösa grejer faktiskt :/ undrar om saker och ting någonsin kommer att lösa sig. Tror kanppast det.. men hoppas i alla fall. Tänkte berätta lite om igår snabbt, för CP blogg-appen har ju någon bokstav jag lovar. Gick inte att uppdatera från den igår eller idag, så jääävla typiskt. Men igår:
 
Vaknade väligt tidigt, men dagen gick fort. Så vid klockan 2 hade jag fixat mig klart och Johanna hämtade upp mig med bilen. Haha det är så jävla coolt, hon har skaffat sig körkort. Sjukt vad tiden går fort, jag får man i mig ångest. Vi åkte till Skärholmen och shoppa lite. Ska visa sen eftersom sladden e dum i huvudet. Sen tog vi en låång fika, och jag skojar inte, den va lång & mysig =) sen tog vi bilen till Hornstull men körde såklart fel & jag skyller på GPS horan för den va så jävla seg. Så vi fick åka runt hela jävla stan hahahahh. Fick skjuts hem sen och då grillade jag med mina föräldrar hihi, världens mysigaste& godaste mat också för den delen. Så efter det vid 10 ungefär gick vi en låång promenad, jätte mysigt och jag chillade lite och sen somna jag, och tyvärr somna jag för tidigt än vad jag borde gjort. Men de tar jag igen idag.
 
Morfar har varit här idag och trixat lite, jag har spelat fotboll och solat, ringt farmor och farfar osv. Ikväll drar jag till Agge och ser va som händer. PUSSISSARRR

Bilder.

Mitt nya linne. =) nu drar jag till agge och övningskör dit pussssss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR