Time 2 dress up

Nu har jag tagit en dusch! :) väldigt skönt var det & jag menar det verkligen. Vet ni vad? :( jag råkade radera min & Victors karriär.. Helt sjukt bajs dåligt. Vi som har kämpar och hade en viktigt match i cupen mot Barca! Lite småsur på mig själv.. Så jag gick ner och duschade medan han skapade en ny, haha jävla drygt. I alla fall. Jag ska blåsa håret nu och sedan sminka mig litegrann. För ikväll ska vi iväg till några vänner & grilla oså. Ska bli jätte trevligt. Livet här nere är HELT ANNORLUNDA. Jag vill verkligen inte åka hem :) Måste skynda lite.. Ska åka om ca en timme & min bästa egenskap är nog att dra ut på tiden. Sjukt vad duktig jag är på det, har nog MVG + skulle jag tro, haha ja nog för i helvete HEJ DÅ!! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR