Är lite smått upprörd..

De där ordet "smått" kan ni fet glömma. Är så jävla irriterad helt seriöst vad tänker människor med (?)
Jag orkar inte med allt skit i den här "stora världen" var går folks gränser och varför kan inte alla bara visa kärlek och respekt? Förstår inte hur man kan säga upp en kontakt bara HELT sådär. Jag fattar inte varför man inte lär barn etik och moral när dom är små. Varför ska man titta snett på folk? Hjälper ingen. Varför älska när man kan hata?

Asså de är så många saker som snurrar i mitt huvud just nu.. måste ju få skriva av mig.
Folk är bara hel skumma. Orkar inte med att tänka ens för mitt huvud sprängs. Snälla alla människor var bara er själva, ni vinner inget på att försöka vara någon helt annan. Om ni har det dåligt hemma ta inte ut det på era kompisar eller fiender det hjälper ingenstans. Istället försök att le och bit ihop. Åååååå haha! Jag märker att jag är dålig på att skriva men har inte ord som räcker till, e så förbannad.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR