Duktig tjej!

Hejsan! Har hunnit duscha och allting efter att jag har joggat och gjort styrka. Är väldigt nöjd =) jag somnade väldigt sent igår eftersom jag var så jävla arg och besviken efter att Sverige torskade matchen igår. SÅ BRA match och så liten marginal, så jävla surt. Och därför var jag lite sådär trött när jag vaknade vid halv 11 så jag ringde farmor och sedan drog jag ut på en joggingtur. Måste fan säga det, men jag är fan så jävla stolt över mig själv så de är sjukt. Sedan fick jag ett lite sådär roligt meddelande på Facebook, för att i förrigår så spelade jag match med damerna och tränaren tyckte att jag gjorde en bra insats, så fick ett extra + och det är alltid kul!! 

Sen så igår så klippte jag mig i flemingsberg och vi träffade några efter det! sen så drog vi till Huddinge och lite sånt, sen var det BARA och tagga inför matchen. Fuck ååååååh.


Idag spöregnar det ute så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Det återstår och ser antar jag. 

Hjälp vad jag saknar det här.. =( värsta färgen!! Men jag åker om 9 dagar så då ska det stekas på.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR