Jaha du

Jag gillar inte folk som inte säger vad dom tycker för att de kan ge dom konsekvenser.. jag tycker man ska vara ärlig i alla lägen och jag menar EXAKT alla lägen. Man tjänar ingenting på att ljuga i längden, just för stunden kanske det är bra. Men man kommer ingenstans med det om man bara ska ljuga och ljuga ljuga. Varför skulle man tveka och säga det man egentligen tycker, ska någon annan ogilla dig då? kommer du bli hatad? Svar: Nej. Eller? Asså jag tycker att världen är lite för konstig ibland. Vi blundar och tittar ibland för fel saker. Vissa dom skulle hata dig för att du hejar på DIF istället för AIK, andra har en hjärna och skulle älska dig ändå..

Jag menar alla måste tro på sig själva, VARA sig själva, och framför allt VISA det. Jag är mig själv, för jag vet vem jag är. Och jag trivs med det! Jag älskar mig själv för den jag är, och jag har mina föräldrar att tacka.  Men asså jag gillar att gå själv, jag gillar att visa den jag är. Jag kan skämmas ibland när jag e med andra, bara för det är för mycket fokus på utstrålning och de.. jag vill att alla ska veta hur jag är bara vem JAG är. Jag är JAG, jag är inte någon fjolla ute på vift.. Svååååååårt att förmedla det jag vill just nu :(




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR