Laga mat

Sitter hemma hos Angelica! jag kom hit runt kl halv 3 haha. Hade räknat med att komma vid 1 ungefär men jag sprang ju hit så det blev inte som tänkt. Jag tog en LÅNG JÄVLA RUNDA så de inte är sant, helt sjukt och det tog 35 minuter. Annars tar det liksom 15 att gå till henne haha, snacka om OMVÄG. Jag är i alla fall jävligt nöjd och jag gjorde sit-ups och duschade när jag kom hit. Fick frukost =) haha skit gott, ska visa senare för att sladden till datorn funkar inte här.. förstår inte varför ='( 

Ja nu ska vi i alla fall laga mat. Fläskfilé tror jag, med potatis, vilökssmör, sallad, sås och allt de där. Ska bli så jävla gott, för jag är skit hungrig!! Så just nu står Angelica och skriker där uppe bara för att det är så vidirg haha för att hon måste skära i köttet.. usch.. Jag är skit känslig för sånt så därför sitter jag här nere haha och kunde lika bra skriva ju!!!!! Meeeeeeeen i alla fall måste hem senare ikväll eftersom jag ska träffa min mammas kompisar, dom ville så gärna träffa mig haha gulligt 

Hittade en bild från när vi va på väg hem från St:Eriksplan (Bajs ansikte)
Och när vi åt det här hos Giannina




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR