Min midsommar i korthet

| Hello folks | 
 
Har precis bytt om för att dra ut och springa.. även fast jag inte riktigt vill det så är det ju trots allt bra? =( i alla fall lite om min midsommar kort. Jag åt middag med min älskade släkt och sådär hemma hos mig, okej det var bara mormor och morfar men ändå!! Hur trevligt som helst, som vanligt <3 

sen så kom Angelica hit och vi åt efterrätt, haha skit gott. Efter det så fixade jag mig lite och sen drog vi till Vårby runt 9, mötte upp söta killar och var med dom ett tag. Sen så tog vi tunnelbanan till Masmo och bussen så drog vi på fest i Huddinge och de var väl sådär. Så efter ett tag drog vi hem till mig och hade det mys med ljus och grejer så somna vi väl runt 5.. Gick upp 11 idag och Angelicsa familj kom för att snacka om resan och sen åkte dom och då kom mormor och morfar! Jag spelade lite fotboll och sådär och nu ska jag ut och springa PEACE


Fegisarna




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR