Mot Skärholmen

Haha blev absolut ingen uppdatering igår eftersom jag var så jävla trött!

Gick upp 05.20 igår för att va med på pappas jobb, så var det till lunch och sen kom jag hem och sov en timme och sen åkte vi iväg igen haha. Sen hade jag ett möte med innebandyn som tog en kvart ungefär (nödvändigt) ?? Och efter det så hämtade vi upp Angelica =)  så drog vi hem till mig och jag åt och efter det skotta vi haha det va skit kul sen mitt i allt ropar min brorsa att det har blivit mål så vi missade 2 minuter av första och han skojade bara =) !!

I alla fall det var en skit tråkig match men vi hade det kul som vanligt ändå! Sen så drog vi ut och mötte Lorenzo och var med honom sen somnade vi alla hemma hos mig skit tidigt haha så idag gick vi ut och solade och har nyss fixat oss lite, så det blir lunch nu och sen åker vi till Skärholmen =)

Fikade med pappa

Gjorde eget =)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR