Softar bara

Johanna har gått tyvärr.. gick fort, men vi hade jävligt kul! Som vanligt =( nu kommer jag inte få se henne på mer än säkert 2 veckor eftersm att jag snart åker iväg. Ja i alla fall vi hann vara ute i solen en liten stund och sedan skottade vi (som vanligt haha)

& just nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem. Vi ska åka till Centrum och köpa en sak, sedan hämta upp min broder vid tåget och åka till min kusin <3 och sen kommer pappa dit. Så jag tänkte fixa mig lite nu så att jag är lite fin ikväll haha. Ska smörja mig också, min hud.. vet inte vad som hänt! Ikväll är det i alla fall PORTUGAL! Hihi är så jävla taggad, så spelar ingen roll vad dom säger, jag ska se matchen ikväll. Punkt slut. Fast det blir i och för sig inga problem.. haha sportfamilj <3 Nu blir det lite fix hit och dit och sen kanske lite fix på bloggen också. Är skit trött på den här fula designen alltså..
 
Jag just nu haha, så kan det se ut




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR