SOL äntligen!

God morgon =) 
 
Somnade skit sent igår.. så vaknade lite senare idag också. Angelica smsar att det är sol, så jag ska strax JOGGA dit och sola med henne. Man får liksom tänka smart när man tränar.. För man kanske inte har tid att lägga en timme på det varje dag sådär utsatt. Därför får man ta de tillfällen som kommer, som nu tillexmempel. Sjukt bra att jogga dit istället för att ta bussen. Ibland är man ju bara för smart..
 
Har hunnit städa mitt rum, för att ikväll får mamma hem lite folk hit, då måste mitt rum glänsa haha!! Sedan har jag rakat ben haha.. sitter här och hungrar ihjäl mig alltså =( men det är inte bra att äta innan man tränar eller det blir jobbigare då anser jag så jag får en frukost hemma hos Angelica. BTW! Glöm inte vinsten igår<3

Precis nu utan smink hahaha KRAM
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR