Mina dagar

Hola =) sitter och har ont i hela kroppen nästan, ej bra. Eller ska man se det från den ljusa sidan kanske? För jag har ont eftersom jag har träningsverk osv, så jag ser det bara positivt. Idag alltså vaknade vi upp jag och Angelica runt halv 10, tidigt för att vara oss, eller i alla fall mig! Så jag drog ut och sprang i 25 minuter och sedan gjorde jag armhävningar och sit-ups 100 stycken. Visst det är inte värsta mycket men man måste ju börja någonstans eller hur?

Samma sak skedde igår när jag vaknade vid 9 ungefär, gick ut och löpte och sen gjorde styrka. Det var därför jag skrev att jag var så stolt haha! Men sen så tog jag en dusch och jag åkte iväg och shoppa med mamma, sen åkte vi förbi mormor och morfar en sväng så det var mysigt, fick lite pengar av dom haha så söta och det behövs ju just nu såå.. Sen övningskörde jag hem och direkt när jag kom hem så tog jag cykeln och mötte Angelica, värsta hulken känner jag mig som haha. Så chillade vi hos mig, åt paj och sånt. Sen var det planerat att vi skulle se fotbollen hos en vän men det blev inte så av många anledningar, så vi åt hamburgare hemma hos mig istället med sällskap av Victor och Erik. Sen så såg vi Tyskland-Portugal såklart, som jag längtat haha! Synd bara att domaren är lite DUM I HUVUDET. Den kvällen slutade med att vi somna vid 2 typ.. alltså igår.

Sen så i fredags när det var skolavslutning så hade vi sovit över hos mig tror jag, från torsdagen, ja juste så var det. För på torsdagen var vi inne i stan osv och sen drog jag hem då det inte blev någon träning, skit kefft. Men jag drog ut på en PW med mamma, krattade och sen skottade. SOM JAG REDAN SKRIVIT KOM JAG PÅ -.- hahaha sen då? då slagga Angelica här. Och på fredagen var det som sagt avslutning, så hade det lite kort i skolan och sen var vi i stan, träffade några vänner och så, åkte med dom till gym grossisten och lite sånt. Bara hade det allmänt skönt och bra, efter en stund kom Herman in så var vi med honom och lite sådär. Det var galet mys! <3 haha asså jag minns inte vad som hände. Eller jo juste vi drog hem till Herman sen och var där en stund, hade et MYSIGT, städade hans rum och sånt hahaha värsta bitcharna. Sen drog vi i alla fall till Jakan den kvällen.


Jag och Tim i fredags =)

Jag och cpunge fredags <3

Jag på stadium i fredags


Hemma hos Herman :)



Jag och Johanna när vi grillade i torsdags

Arvid i torsdags

Lulle bulle i torsdags




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR