Gud är med mig, tack Gud.

Som jag skrev i ett mobilinlägg så var jag i Kista och gjorde mina naglar, inte gjort det på skit länge. Vet inte när det var senast.. ? Tror det var under förr förra praktiken haha.

Ja i vilket fall som helt så drog vi runt klockan 2 från skolan för att göra det, var inte klar förrän vid 10 över 4, så jag stack utan Jaquline haha sorry för den, men jag hade as bråttom. Så jag gick till tuben, efter det så SPRINGER jag HELA rulltrappan upp till Vasagatan och sedan springer hela vägen. Men vad händer.. tåget åker självklart när jag kommer upp på perrongen. FAST ett tåg kom precis bakom det, så jag HANN! Haha världsklass. 

Visste dock inte att man kunde få sähär ont i halsen och överdriven hosta av att springa.. ?

Bilder kommer senare för nu ska jag iväg på träning.

Last time. Gjorde dock naturella den här gången.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR