Hata inte mig för att du är sämre än mig. Hata dig själv för att du inte är lika bra som mig.

Rubriken säger allt.

I alla fall vill jag bara snacka om en grej. Fattar inte varför man ska slänga blickar på stan, säga elaka kommentarer, sparka på någon som redan ligger ner, krossa någons hjärta, vara egoist, eller tvärt om? Varför ska man vara snäll, visa respekt, varför kan jag inte säga till dig att du är ful om jag tycker det, varför kan jag inte bara erkänna att du har skit fula kläder på dig, konstig värld det här är.. Jag spottar på personer som är falska, ja i princip allt och alla då? Kan alla i den här världen bara vara ärliga. Smöra inte bara för att det funkar, släng inte ut snälla ord bara för att rädda situationen. Säg vad du tycker och stå för det, men du kan leverera fram det på ett fint sätt.
Som jag alltid har sagt jag tycker att vi i Sverige är för jävla petiga. Gör man inte sådär eller så ja då passar man inte in, har du inte på dig det då är du inte med, dricker du inte så är du färsking och tönten, drar du hem klockan 12 är du största mesen, röker du inte så är du inte social, går du i skolan är du no lifer, sportar du inte är du dum i huvudet, spelar du cod är du nörd, spelar du inte cod är du ännu sämre. Bla bla bla bla. Kan alla som är osäkra på sig själva bara ta en dag och sitta hemma och tänka igenom vem du är? Pallar inte sånt här blir så jävla trött på världen. Texten leder ingen stans ändå haha, gäsp.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR