Party all night sleep all day..

Eller? Vaknade skit tidigt idag förstår inte varför? Måste varit för Angeliqué kom hem till mig runt 7 på morgonen och stövlade in som en jävla skitunge bara för att hon inte fick plats att sova hos Philip den jäveln, fuck you! Sen vaknade vi runt 10 igen och hon fick lov att städa mitt rum haha tack gumman. Så nu sitter vi här och chillar.

Igår efter träningen som sagt så drog vi först hem till mig och fixade oss och senare drog vi till Olivia men vi var inte där så länge för sen drog vi hem till Emil och firade honom som fyller 18 år idag, grattis gubben!! En riktigt lyckad fest med trevligt folk och som sagt så efter drog Angeliqué ifrån mig så jag drog hem och var forever alone :(

Lite bilder kommer nedan, finns mer på facebook.

Angeliqué i taxin (så jävla jobbigt att skriva ditt jävla namn din fula gris)

Grabbarna

Yassi, Linus & me

Bästa Ludde & jag 

Mina babys såklart!


Hahahahah

Chrille & jag ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR