People's bullshit and fakeness are the main reasons why I like to be alone..

Herregud hjälp mig (!) Har inga ideér för någon design alls. Sitter här med ont i huvudet och försöker tänka, inte någon smart idé. Måste gå och ta alvedon och vätskeersättning strax!

Har blivit ganska ändrade planer också.. Hade tänkt köpa massa saker och sånt och göra middag till mig och mamma idag (bror & pappa är i Spanien). Men det blir ändrade planer. Vi åker strax iväg och äter en harmonisk middag på DONKEN eller IKEA haha för vi behöver inhandla lite grejor, och ska vi förbi mormor och morfar. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt hemma med mother eftersom vi är själva. Skulle träffat en fin kille ikväll egentligen men känner mig för jävla sliten, brukar inte blir så här pissed off efter bara en fest (!) men tydligen idag. Haha är skit arg över det. Hoppas ni mår bättre :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR