Söndag 11 Mars 2012.

Nu är jag hemma. Nyduschad pigg och fräsch. Mormor och morfar drog nyss, lyssnar på musik och ska läsa i körkortsböckerna snart antar jag. Igår var det verkligen en lyckad fest tillsammans med massa goingar. Eftersom jag hade träning imorse vid 11 och vi var i Segeltorp så sov jag kvar där efter många om och men med oinbjudna människor. De blev så klart lite bråk men nästan alla blev utskickade förutom vi och kanske 14 pers till.. ? Så jag sov i en jätte obekväm soffa :( har ont i ryggen idag måste jag säga haha! Får skylla mig själv
Trots den tuunga festen igår och den lilla sömnen jag fick så drog jag på träning imorse. Efter den mötte jag Ankan på tåget i Huddinge och vi drog till dansen, helt underbart faktiskt - det var riktigt kul idag!! :D efter det träffade vi Viktor och Hanna i stan en snabbis och sen hem för att äta mellis. Sen till gymmet!! Är skit nöjd för jag körde på hårt som fan idag. Jätte stolt verkligen. Kärlek till gymmet <3
Nu är jag hemma. Nyduschad pigg och fräsch. Mormor och morfar drog nyss, lyssnar på musik och ska läsa i körkortsböckerna snart antar jag. Igår var det verkligen en lyckad fest tillsammans med massa goingar. Eftersom jag hade träning imorse vid 11 så stannade jag inte kvar i Segeltorp men var kvar väldigt länge.. så sov jag inte många timmar, efter många om och men drog jag hem. Blir så trött på oinbjudna människor.. De blev så klart lite bråk men nästan alla blev utskickade förutom vi och kanske 14 pers till.. ? Men valde att dra i alla fall.


Trots den tuunga festen igår och den lilla sömnen jag fick så drog jag på träning imorse. Efter den mötte jag Ankan på tåget i Huddinge och vi drog till dansen, helt underbart faktiskt - det var riktigt kul idag!! :D efter det träffade vi Viktor och Hanna i stan en snabbis och sen hem för att äta mellis. Sen till gymmet!! Är skit nöjd för jag körde på hårt som fan idag. Jätte stolt verkligen. Kärlek till gymmet <3

Köttaren haha



Jag är så jävla bra på att fota!

Adam också ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR