Thougts....?

Bytte typsnitt på inläggen.. tror faktiskt det blir bra? Haha från Verdana till Arial. Aja vi får väl se om jag byter tillbaka snabbt som fan eller väntar lite. Funderar ändå på Trebuchet MS, men vet inte.

Är väl på lite bättre humör just nu.. har fått i mig mat tillsammans med världens bästa familj. Väntar på att Victor ska komma in bara sen ska jag vara med dom ett tag för dom åker imorn :( sen så ska jag sova! Vill bara skriva av mig lite innan..
Folk nu för tiden är så öppna.. Förstår inte hur alla kan lita på allt och alla? Jag litar typ inte på någon. Jag pratar oftast inte om mitt liv med andra, inte djupt i alla fall. Jag ser ingen mening med det, för vem tjänar på det? Lyssnaren eller jag? Ingen gör det. För ingen i den här världen (ungdomar) kan prata om mina problem, de tar bara upp sina egna. Så jag sitter här med mina problem och tar alltid tiden och lyssnar på andra. Gång efter gång.. Som jag sagt tidigare med. Jag deppar inte över det, för jag vill inte att halva Sverige ska veta halva mitt liv heller. Va fan jag träffar människor jag pratat med några få gånger och dom berättar om hela sitt liv, alla deras problem. Direkt efter punkten, tror jag att dom ångrar sig innerst inne.. Eller, vad vet jag?! I alla fall, folk kan lita på mig. Älskar att höra folk berätta om deras problem, för jag älskar att hjälpa dom. Älskar att hjälpa till! Men har ändå inte förstått grejjen med att öppna sig.. Jag har gjort det någon gång tror jag, annars - aldrig. Minns en gång jag gjorde det till en kille jag tyckte var helt amazing, haha men det visa sig efter någon månad att vi inte ens ville ha något med varann att göra. Han börjar på M, så det är säkert inte vad ni trodde att det var. Haha sen folk klagar på att man inte berättar? Men come on du är inte min morsa? Aja, ska dra från datorn nu. Och messa med den finaste!
Är väl på lite bättre humör just nu.. har fått i mig mat tillsammans med världens bästa familj. Väntar på att Victor ska komma in bara sen ska jag vara med dom ett tag för dom åker imorn :( sen så ska jag sova! Vill bara skriva av mig lite innan..

Folk nu för tiden är så öppna.. Förstår inte hur alla kan lita på allt och alla? Jag litar typ inte på någon. Jag pratar oftast inte om mitt liv med andra, inte djupt i alla fall. Jag ser ingen mening med det, för vem tjänar på det? Lyssnaren eller jag? Ingen gör det. För ingen i den här världen (ungdomar) kan prata om mina problem, de tar bara upp sina egna. Så jag sitter här med mina problem och tar alltid tiden och lyssnar på andra. Gång efter gång.. Som jag sagt tidigare med. Jag deppar inte över det, för jag vill inte att halva Sverige ska veta halva mitt liv heller. Va fan jag träffar människor jag pratat med några få gånger och dom berättar om hela sitt liv, alla deras problem. Direkt efter punkten, tror jag att dom ångrar sig innerst inne.. Eller, vad vet jag?! I alla fall, folk kan lita på mig. Älskar att höra folk berätta om deras problem, för jag älskar att hjälpa dom. Älskar att hjälpa till! Men har ändå inte förstått grejjen med att öppna sig.. Jag har gjort det någon gång tror jag, annars - aldrig. Minns en gång jag gjorde det till en kille jag tyckte var helt amazing, haha men det visa sig efter någon månad att vi inte ens ville ha något med varann att göra. Han börjar på M, så det är säkert inte vad ni trodde att det var. Haha sen folk klagar på att man inte berättar? Men come on du är inte min morsa?

Aja, ska dra från datorn nu. Och messa med den finaste!



HUUUR BRA.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR